Hodinky nefungují? Před podáním reklamace se ujistěte, že tlačítko pro nastavení času je stisknuto.

  1. Na všechny produkty v Obchodě se vztahuje jednoletá záruka od okamžiku, kdy zákazník obdrží balíček.
  2. Zjistí-li Zákazník na zakoupeném zboží vadu, může ji oznámit telefonicky, e-mailem, messengerem nebo písemně.
  3. Po potvrzení přijetí reklamace by měl Zákazník neprodleně zaslat produkt na adresu Prodejny s náležitou péčí o zajištění produktu. K reklamovanému produktu musí být přiložen stažený, vytištěný a vyplněný formulář dostupný na https://bandwatch.cz/cs/content/6-vraceni-a-vymena Přepravní údaje: CzechLogistic - BANDWATCH,  Vratimovská 681/80, 71900 Ostrava – Kunčice
  4. V případě potvrzení existence vady, Obchod vymění vadný produkt za produkt bez vad nebo bude vada odstraněna dle požadavku Zákazníka, pokud není možné dodržet způsob určený Zákazníkem nebo by to vyžadovalo nepřiměřené náklady.
  5. V případě oprávněné reklamace hradí náklady na přepravu Prodejna. Zákazník může sám poslat balíček k posouzení reklamace a v případě výskytu popsané závady požádat o vrácení peněz (poštovné kompenzujeme až do výše 89 Kč). Zásilky na dobírku nepřebíráme.
  6. Zákazník může souhlasit s kompenzací vzniklých nákladů na přepravu dodatečným bezplatným řemínkem k hodinkám vybraným Zákazníkem, připojeným ke zpětné zásilce. Náklady na odeslání opraveného/vyměněného zboží k zákazníkovi nese obchod.
  7. Zákazník může požádat o objednávku kurýra k vyzvednutí reklamovaného balíku prostřednictvím obchodu. Kurýr vyzvedne zásilky následující pracovní den mezi 8 - 18 hod. V případě neúspěšného pokusu o vyzvednutí zásilky obchod již další pokus neprovádí a náklady na dopravu pak nese Zákazník.
  8. Reklamaci nepodléhá: mechanické, tepelné a chemické poškození; vady vzniklé v důsledku: nahodilých událostí (rozbití, škrábance na sklíčku nebo obalu apod.), používání hodinek v rozporu s jejich určením; estetické vady vzniklé řádným používáním, např. drobné oděrky obalu nebo skla, drobné žmolkování opasku; spotřeba baterie i během záruční doby; vady způsobené nedostatečnou údržbou pásku, např. praním v pračce.
  9. Obchod odpoví na žádost Zákazníka nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky.

Adresa pro doručení reklamovaného produktu:

Náš sklad

CzechLogistic - BANDWATCH

Vratimovská 681/80

71900 Ostrava – Kunčice



Vytiskněte, vyplňte a přiložte k balíčku:

Formulář pro vrácení / výměnu / reklamaci